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Armi molteplici e spari per terra (che però vanno tutti a bersaglio) i “nuovi cheat” di Call of Duty

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Nuovi Cheat – Non sono purtroppo ancora iniziati i veri “tempi duri” per i cheaters su Warzone, che nonostante le numerose ban wave di Activision continuano ad infestare Verdansk, ma anche il multiplayer, rovinando l’esperienza di gioco di praticamente tutti i partecipanti della lobby.

Gli ultimi tempi sono addirittura stati “prolifici” dal punto di vista dei software malevoli, visto che in queste ultime ore abbiamo letto la segnalazione di diversi utenti riguardo ad almeno due “nuovi” (per me sono nuovi, non li avevo mai incontrati/scoperti prima) cheat, uno per il battle royale ed uno per la versione multiplayer di Cold War.

Entrambe sono davvero grottesche, con il cheat sul BR che garantisce ai giocatori di colpire gli avversari anche sparando rivolti verso terra, e con quello per il multiplayer che fa anche peggio, mettendo a disposizione dei giocatori più armi contemporaneamente.

Se il primo cheat è squallido perchè cancella ogni forma di abilità nel giocatore, andando completamente ad azzerare la coordinazione tra mano e occhio (mi chiedo cosa diavolo giochino a fare…davvero il modo di “divertirsi” dei cheaters, specialmente di questo tipo di cheater, andrebbe studiato per capire l’origine del tutto, e del perchè hanno questa tossica e malsana visione del divertimento), il secondo va addirittura a rompere uno dei capisaldi assoluti su cui si è sempre basato un giocatore di COD: avere massimo due armi a disposizione nell’arsenale.

Senza andare a spiegare troppo il perchè entrambi questi cheat siano pericolosissimi (ci sembra abbastanza scontato il perché), resta solamente da chiedersi (ancora una volta, sono ormai mesi che ce lo ripetiamo), quando, ed a questo punto “se mai”, assisteremo ad un intervento a gamba tesa di Activision sulla questione.

I due nuovi cheat all’opera

#1 Sparare a terra

Hacker vs The Ground – You don’t even need to aim at people anymore from CODWarzone

 

#2 Arsenale War Machine

Saw a dude with 4 weapons equipped today. His movement was also ridiculously fast. Cheaters gonna cheat. from blackopscoldwar

 

Le ultime note della patch

Pochi minuti fa proprio i devs di Activision hanno pubblicato le ultime note della patch relative a Black Ops e Zombie, mentre resta fuori dal conteggio Warzone, in cui ricordiamo c’è tuttora “congelata” la patch pubblicata ieri (che dopo poche ore dalla sua pubblicazione è stata annullata e messa in standby).

Nessuna menzione al fatto dei cheaters nemmeno in questo aggiornamento purtroppo, ma come sempre, non appena disponibili provvederemo a pubblicare tutti gli ultimi aggiornamenti sulla questione.

 

NUKEJACKED 24/7, COLLATERAL COMBINED ARMS 24/7 + MORE

Black Ops II fans, it’s coming home. The NukeJacked 24/7 playlist makes its debut this week in Black Ops Cold War Multiplayer, serving up a Moshpit of 6v6 respawn modes on Nuketown ’84 and Hijacked… all the time, anytime. If you’re looking for an even bigger hit of nostalgia, Throwback Moshpit returns with an expanded map selection as Hijacked joins Nuketown ’84, Raid, Express, and Standoff in the rotation.

Collateral Combined Arms 24/7 also launches this week for everyone to experience the biggest, wildest version of our newest 12v12 map. This Combined Arms incarnation of Collateral comes complete with land and air vehicles for both teams to commandeer, including the devastating Hind helicopter. If you’ve been looking for your chance to complete those unfinished vehicle-based Operator Missions and Season Challenges on your list, now’s your chance.

This week’s update also brings Gunfight Blueprints into the mix for 2v2 fans, along with Face Off 6v6 and 12v12 Moshpit returning in both Core and Hardcore modes. NukeJacked and Throwback Moshpit are also available for our Hardcore players, so there’s something new for everyone.

“MAUER DER TOTEN” DRAWS NEAR

July is here, which means Season Four’s mid-point is fast approaching… and our next round-based Zombies map, “Mauer der Toten,” will be coming with it. The wait is almost over.

From last month’s official logo reveal and gameplay teaser video to early information on the map in our Season Four blog and Treyarch Special Broadcast, we’ve been dropping a steady stream of intel for fans to sink their teeth into.

If you’ve been keeping up with our social channels, you’ve also seen the state of Berlin after the recent undead invasion, Omega Group’s plans to keep the truth hidden from the public, and Colonel Kravchenko’s true motivation behind capturing the Requiem strike team for his own ends. We even sat down with the voice behind Samantha Maxis to catch up on the Dark Aether story in our extended interview with Julie Nathanson. But there’s still more to come.

Keep watching our channels in the coming days for intel on some of the new Omega technology you’ll get your hands on in “Mauer der Toten,” a sneak peek at our next upgradeable Zombies Perk, and more. See you then.

FOUR-DAY 2XP + 2WXP WEEKEND

Independence Day festivities kick off stateside this weekend, and we’re partying down with an extended four-day Double XP + Double Weapon XP Weekend! No matter how you’re celebrating, please be safe, have fun, and enjoy the grind.

Here’s a look at what’s new since our last update:

GLOBAL

Operators

  • (June 28) Restored the “Skyhook” Operator Skin for Park in the PlayStation® Combat Pack after addressing a related stability issue.

MULTIPLAYER

Featured Playlists

  • NukeJacked 24/7 [NEW] (Also available in Hardcore)
  • Collateral 24/7 (Combined Arms) [NEW]
  • Throwback Moshpit [NEW] (Now includes Hijacked; also available in Hardcore)
  • Gunfight Blueprints
  • Face Off 6v6 (Also available in Hardcore)
  • Party Games
  • 12v12 Moshpit (Also available in Hardcore)
  • Multi-Team: Elimination
  • Multi-Team Moshpit

ZOMBIES

Weapons

  • Nail Gun
    • Addressed an issue that prevented aim assist from working as expected on the Pack-a-Punched version of the Nail Gun.
    • (June 25) Topography weapon camo challenges now properly for the Nail Gun.

Stability

  • (June 25) Fixed a stability issue related to the Hellhound and Plaguehound enemy tracking.
  • (June 25) Addressed an issue where the scoreboard would not appear after Exfil, Game Over, or ending the game. This also addressed a rare issue where the player could fall out of the helicopter after an Exfil.

Outbreak

  • (June 25) New Zombies tracks unlocked by the “Unknown Signal” World Event now appear in the Music Player.

Dead Ops Arcade

  • (June 25) Addressed an issue where treasure would spawn less than normal from chests and in the world.

Featured Playlists

  • Outbreak
  • Firebase Z
  • Die Maschine
  • Cranked 2: No Time to Crank
  • Dead Ops Arcade: First Person
  • Dead Ops Arcade
  • Onslaught (PlayStation)
  • Onslaught Collateral (PlayStation)
  • Onslaught Containment (PlayStation)

 

 

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A cura di: Powned